A divattervezők fantáziája szinte végtelen. Mindig elő tudnak állni valami újjal. Ez alkalommal reklám-logókkal díszítettek egy női ruhát. Aki ebben járkál egy összejövetelen, őt már megszokták mások ebben a viseletben.
A hölgy azonban kap egy telefonhívást, mely arra kényszeríti, hogy azonnal szálljon be az autójába és induljon egy bizonyos helyre, ahol feltétlenül fontos a jelenléte.
Átöltözni már nincs idő, és talán nem is ez a fő dolog.
Amíg a forgalomba hajt a hölgy, természetesen nem is kelti a legkisebb feltűnést sem. Amikor forgalmi okok miatt, vagy éppen egy piros jelzésű lámpánál meg kell állnia, annál inkább felkelti öltözéke a figyelmet.
A többi jármű vezetője csodálkozva nézi a vezető hölgy ruházatát. Gondolják, hogy már túlzás ekkora reklámot csinálni bizonyos intézményeknek, pedig aligha ez volt a cél az öltözék tervezésekor.
Több olyan logó is szerepel egy ilyen ruházaton, mely igazából nem reklámoz konkrétan egyetlen céget sem. Ennek megállapítása már egyébként is részletkérdés.
Természetesen minden esetben első a forgalom biztonsága. Ez az öltözék aligha meríti ki a veszélyes figyelemelterelés fogalmát, ezért nyugodtan hordható autóvezetés alkalmával.